Etsy

Friday, 3 October 2008

Inspirational Board Friday


My theme this week for the inspirational boards is flowers. More specifically flowers being used as hair adornment. I am certainly feeling the need to have more flowers in my life - whether it be in the garden, in the house and even on my person. Perhaps the next time I get all dressed up I will add a flower to my hairdo. Spring is in the air - it is showing and I am feeling it.

Mon thème cette semaine pour les conseils inspirés est des fleurs. Plus spécifiquement fleurs étant employées comme ornement de cheveux. Je sens certainement la nécessité d'avoir plus de fleurs dans ma vie - si elle soit dans le jardin, dans la maison et même sur ma personne. Peut-être la prochaine fois que j'obtiens tous habillés vers le haut j'ajouterai une fleur à ma coiffure. Le ressort est dans le ciel - il montre et je suis sentiment il.